Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Rayn IJssalon & Lunchroom. Meer weten? Ontdek meer
Ilke
26 jun 2026 om 13:37
Hele lekkere broodjes en salades, de red velvet cake smaakt hemels. Geleverd op het exacte tijdstip dat ik had aangeduid. Top!
Lars
19 jun 2026 om 15:30
lekkere broodjes, veel keuze, vriendelijke bezorgers, altijd dik in orde! Mercikes!
Stien
16 jun 2026 om 12:19
Alles smaakte lekker en vers. Zeker de smoothie en de açai bowl zijn een aanrader.
Mandy
30 mrt 2026 om 14:22
tandoori kip was zeer lekker, de Marokkaanse pannekoeken waren iets minder
Nick
13 jan 2026 om 20:21
Snel, heerlijk en altijd super vriendelijke levering.
Reyniers
4 jan 2026 om 14:51
De smos broodjes waren heel hard te krokant en te weinig mayo